Warunki gwarancji i reklamacji
Warunki gwarancji i reklamacji
- Poniższe warunki gwarancji i reklamacji obowiązują wszystkich Zamawiających produkty w firmie: ALE-GARAŻE, Szyk 273, 34-620 Jodłownik (dalej: Sprzedawca).
2. Podstawą roszczenia jest dowód zakupu umożliwiający identyfikację zakupionego produktu oraz Zamawiającego.Zgłoszenie reklamacyjne, które powinno zawierać dane: Zamawiającego, datę i miejsce montażu oraz szczegółowy opis należy przesłać na adres e-mail: biuro@ale-garaze.pl. Reklamacja złożona przez Zamawiającego bez powyższych danych nie będzie rozpatrywana.Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
3. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy od daty montażu na postawie dokumentu sprzedaży (faktury VAT lub paragonu). Naprawa gwarancyjna ogranicza się do bezpłatnego usunięcia usterek, które dotyczą błędów materiałowych lub produkcyjnych poprzez naprawę lub wymianę wadliwych elementów. Sposób i termin naprawy określaSprzedawca, zastrzegając jednocześnie prawo do oględzin reklamowanego produktu w celu oceny zasadności reklamacji.
4. Gwarancja nie obejmuje:
– wad nieistotnych tzn. takich które nie ograniczająfunkcjonalności i nie uniemożliwiają normalnego korzystania z produktunp.zarysowania, wgniecenia, przebarwienia blachy, zacieki na konstrukcji,
– uszkodzeń spowodowanych niezastosowaniem się do instrukcji użytkowania związanych z czynnikami atmosferycznymi tj. nieprzymocowanie produktu do podłoża lub nieusunięcie nadmiaru śniegu w przypadku obfitych opadów,
– uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu lub wynikających z braku wykonania czynności konserwujących leżących po stronieZamawiającego, które powinny być przeprowadzane co kilka miesięcy,
– różnic w odcieniach jednego koloru blachy w przypadku jej wymiany w ramach uznanej naprawy gwarancyjnej,
– usterek związanych z niepoprawnym lub niezgodnym z wytycznymi przygotowaniem podłoża np. z rozregulowaniem się bram uchylnych podczas użytkowania,
– usługi kotwiczenia wykonanej przez ekipę montażową (ze względu na brak wpływu na rodzaj i jakość przygotowanego podłoża).
5.Produkt traci gwarancję po zastosowaniu przez osoby nieupoważnione jakichkolwiek zmian w konstrukcji lub budowie produktu.
6.Produkty w II gatunku nie podlegają warunkom gwarancji i reklamacji.
7.Wszelkie uwagi i zastrzeżenia w chwili montażu należy bezzwłocznie zgłaszać ekipie montującej. Dokonanie zapłaty przy odbiorze jest równoznaczne z przyjęciem produktui montażubez zastrzeżeń.
8.Zamawiający składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z warunkami gwarancji i reklamacji, które w pełni akceptuje.
